enova Członkowie
ułatwia ewidencję członków organizacji oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek.
Obsługiwane są dwa rodzaje kartotek członków:
1) członkowie zwyczajni – osoby fizyczne będące członkami danej organizacji,
2) członkowie wspierający – osoby i instytucje deklarujące wsparcie finansowe dla organizacji.
Ewidencja członków obejmuje:
- rejestrację danych członka lub kandydata na członka,
- powiązanie ewidencji członków z ewidencją kontrahentów,
- procesy nadania statusu oczekującego na przyjęcie, przyjęcia w poczet członków oraz skreślenia z listy członków.
Funkcjonalność aplikacji do rozliczania składek członkowskich obejmuje:
- definiowanie zasad naliczania składek z możliwością określania indywidualnych składek dla poszczególnych członków,
- okresowe naliczanie składek członkowskich,
- rejestrację wpłacanych składek,
- kontrolę stanu opłacenia składek (ściągalności składek), ustalanie sald wpłaconych składek dla poszczególnych członków za poszczególne okresy i narastająco, umarzanie składek.
Ewidencja składek zintegrowana jest z modułem enova Ewidencja Środków Pieniężnych, dzięki czemu możliwe staje się zarządzanie płatnościami wspólne dla całego systemu enova, z uwzględnieniem modułów enova Księga Handlowa i enova Handel.
« poprzednia | następna » |
---|