enova Projekty

Moduł enova Projekty służy do planowania i kontroli realizacji budżetów projektów.
Zawiera w sobie funkcje związane z budżetowaniem projektów:

  • tworzenie budżetu dla projektu,
  • planowanie kwot kosztów i przychodów,
  • kwalifikacja kosztów (możliwość opisywania dokumentów za pomocą Opisu kontrolingowego),
  • wprowadzanie korekt,
  • kontrolę kwot zrealizowanych przypisywanie dokumentów do projektów (co wpływa na stopień realizacji budżetu projektu),
  • tworzenie schematów podziałowych dla dokumentów, które umożliwiają automatyzację procesu przypisywania dokumentów do projektów oraz pełną funkcjonalność modułu enova CRM, który umożliwia:
  • ewidencjonowanie wszelkich kontaktów z kontrahentami,
  • podpinanie załączników do zrealizowanych zdarzeń i planowanych zadań,
  • łączenie zdarzeń oraz zadań dotyczących np. jednego kontrahenta w projekty,
  • łączenie kilku projektów w kampanie.

Budżet może być planowany:

 

  • w ujęciu wyłącznie wartościowym (kwota kosztów i przychodów)
  • w ujęciu ilościowo-wartościowym (dodatkowe planowanie np. zapotrzebowania na materiały)
  • lub w modelu mieszanym – część pozycji będzie miała planowane wyłącznie wartości, a część wartości i ilości.


Kompleksowa obsługa w zakresie planowania oraz realizacji projektu za pośrednictwem jednego narzędzia.
Automatyzacja procesu przypisywania dokumentów do projektów.
Kontrola realizacji budżetów projektów.
Możliwość przypisywania i śledzenia planów oraz ich realizacji w okresie, na etap lub narastająco.
Zmniejszenie pracochłonności obsługi projektu poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów.
Pełna informacja analityczna.
Moduł jest dedykowany dla podmiotów, które działają w oparciu o realizację konkretnych projektów lub są zobowiązane do kontroli przebiegu projektów realizowanych w ramach uzyskanego dofinansowania.

Reklama
Reklama